Kompiuterinės technikos remonto sąlygos

Sugedusios arba netinkamai veikiančios prekės gali būti pristatomos į UAB PC HELP centrinę būstinę (Savanorių pr. 192-301, NORDIC verslo centras (IXa. pastatas), Kaunas). Gedimas apie pristatytą remontui prekę registruojamos tokia tvarka:

  1. Priimant prekę, išrašomas atitinkamas prekės priėmimo aktas. Jame nurodomas kontaktinis asmuo, prekės pavadinimas, nusiskundimas, telefono numeris, el. pašto adresas, pasirašoma ir klientui išduodamas lapelis su remonto numeriu.

  2. Transportavimo išlaidas iki UAB PC HELP centrinės būstinės apmoka klientas, jeigu klientas nėra pasirašęs įrangos priežiūros sutarties.

  3. Remonto, diagnostikos ir kitos išlaidos yra padengiamos kliento pagal UAB PC HELP nustatytus įkainius, išskyrus atvejus, kai:

    1. prekė yra pripažįstama garantine (žr. „Garantinis aptarnavimas), pateikiant būtinus įsigijimo ir gamintojo garantinius dokumentus;
    2. klientas yra pasirašęs įrangos priežiūros sutartį.
  4. Įrenginių eksploatacijos ir remonto eigos klausimais konsultuojama nemokamai.

  5. Apie suremontuotą prekę informuojama skambučiu arba SMS žinute.

  6. Prekė gražinama tik pateikus atitinkamą lapelį su užsakymo numeriu.

  7. Programinei įrangai ir duomenims garantija netaikoma.

Reikia pagalbos?
8 601 10100